gevezeyazar1 Kızlar 32 haftalık hamileyim bi saat kadar oldu karnımın altında bıçak saplanıyo gibi 3-4 saniye bişey oluyo geçiyo sonra ve bida oluyo normal mi acaba başına gelen var mı