Merhabalar. 32.haftaya girdim ve bir süre daha devam etmek için çalışabilir raporu aldım. Sanırım MEBBİS’e işlemeyecek. Doktor da elden imzalı rapor kağıdını verdi ancak biz raporu resmiyette nerede görebiliriz? E devlete bakındım yok. Hamilleik sürecim aksiliklerle geçti hep. Simdi emek verip çalışınca 1 gün bile boşa gitsin istemem. Deneyimli birisi var mı acaba bu konuda ? 😊