busrax_ testin markası awox mu ? Bende bundan almıştım bir hafta kala yaptım yani cuma günü yaptım negatif çıktı. Çok üzülüp testin yorumlarına bakarken biri yazmıski predictor markalı olan çok düşük betayı ölçüyormuş ama awoxda çıkması için betanın daha yüksek olması gerektiğini kaset test gibi çalıştığını yazmıslar. Beta değeri daha düşükse çıkmamış olabilir belki sizinde 🥹 Ben biraz erken yapmıştım bir kaç gün daha bekleyip tekrar yapacağım testi birde kan vereceğim canımızı sıkmayalım 🫂🌸