Gulendam34 SGK tarafından ödenen emzirme yardımı 2019 itibariyle 149 TL den ,180 TL ye çıktı bilginiz olsun :)
Kumvoled Gulendam34 nasil bir sistem bu canım haberim yok bilgi verirmisinz yalnjz benim sigortam yokk
Alisatina Gulendam34 Benim eşim tc vatandaşı değil sgksıda yok haliyle ama benim var bende alabiliyomuyum hem süt parasını hem çocuk parasını
Gulendam34 Kumvoled o zaman süt parası alamazsın sadece sosyal hizmetlerden doğum yardımı alabilirsiniz
Gulendam34 Alisatina son 1 yılda 120 gün SSK var ise süt parasını alırsın doğum yardımını sosyal hizmet müdürlüğü herkese yapıyor.
Neslisss Gulendam34 sut parasinda böyle bi sart yok herkes sut parasi ve cocuk parasi alabilir ilk cocukta 300 tl süt parasida 179 tl babanin adina ziraat bankasina yatıyor e-devletten takip edilebilir
Haticekckkk Aryaalina hayır biz alamıyoruz malesef benim eşimde devlet memuru ondan dolayı alamıyoz sadece doğum parası alıyoruz
Gulendam34 Aryaalina emekli sandigina yok maalesef sadece sosyal hizmet merkezinin doğum yardımı var emekli sandığı çalışanlarına
Gulendam34 Kumvoled çocuk doğduktan sonra doğum raporu ile hangi ilçe de oturuyorsanız o ilçenin bağlı olduğu sosyal hizmet merkezine siz yada eşiniz müracaat edecek
Anneyimm Gulendam34 ben basvurdum bir ay olck hatra bugn aksm baktim hala yatmams ne zamana yatirirlar acaba
Gulendam34 Anneyimm neye başvurunuz süt parası herşey tamamsa maksimum ,15 günde yatar çalıştığınız ilçenin SGK sini arayıp emzirme ödemesi hakkında bilgi almak istediğinizi söyleyin.
Yagmur0256 Kızlar süt ve doğum parasından kimler faydalanıyor? Ssklıyız ve eşim öğretmen. Bizde alabilir miyiz?