Durunisa Kızlar sabah uyandıgımdan beri baskılı bır agrı var kasıgımda karnımda yürüdükce bükülerek hafiften yuruyorum sanki kesiyorlar bır yandan neden oluyo yaa
Nuraaaay11 Durunisa doktorunla görüş canım belki mühim birşeydir bende 25. Haftada aynı ağrıları yaşadım yürüyemiyordum baskı oluyordu dok gittim sadece yatmam gerektiğini söyledi erken doğma riski olabilirmiş WC harici kalkmıyorum kesinlikle bi görüş tatlım dok
rumeysa_1c bende 33 haftaligim bugün bende de var o ağrı niye bilmiyorum vajinam sızlıyor resmen ayakta durduğum zaman ama bu haftalar da normal sanırsam