Kızlar 7 haftalık hamileyim 3 cü hamileliğim mide bulantım baş dönemsi gözüm ün önü kararıyor sürekli yemek bi. Öğün yiyorum onunda zar zor diğer hamilelikte hiç böyle değildim doktor a geçen gittim kesen küçük felan demişti şimdi int den bakıyorum baş dönmesi felan sağlıksız gebelik işareti diyor sizce neden. Öyle oluyor aranızda bu durum ile karşı karşıya gelen var mı Almanya’da yaşıyorum doktora sürekli gidemiyorum kızıyorlar hep düzgün de cevap vermiyorlar zaten