Kızlar merhaba 24 ekim günü sezeryanım var yani perşembe günü özel doktor takipliyim kliniği var anlaşmalı olduğu hastanelerde doğum yapabiliyorum burda bulunduğumuz bölgedeki özel hastaneye gelip yapıyor ücreti sorduğunda 50 bin tl 25 ben 25 hastane dedi suit oda istersemde artı 7 bin tlymiş benimle aynı haftalarda olan hamişler siz biliyor musunuz ne kadar doğum ücretleriniz bu normal mi ilk bebeğimide bu doktorda olmuştum 2 yıl önce 10 bin tlydi