Fbasturk
1.öncelikle sutunuzun geleceğine ve yeteceğine inanın
2.bebeginizin midesi kiraz kadar olduğundan 1-1.5 çay kaşığı süt yeterli oluyor yeni dogan bebekte, o yüzden sütun hiç Bi damlasını ziyan etmeyin
3.stres can sıkıntısı üzüntü tartışma gibi şeyler süt oluşmasını engeller, size pozitiflik katan insanlarla muhabbet edin moral ve dua isteyin
4.herkesin önerilerine kulak asmayin
5.deneyerek ve doktorumun önerdiği şeyler ayva Kompostosu, kuru siyah kayısı Kompostosu, bol bol su tüketmek, süt arttırıcı damla, humana bitki çayı, rezene, tahin pekmez karışımı, Bol bol taze sıvı çorbalar domates tavuk suyu şehriye li, süt sagma dan önce ve sonra bolca şu içmek günde en az 3 litre süt arttiriyor
6.sut ve taze sıkılmış portakal suyu gaz yapıyor icmek yasak, hazır meyve suları yasak
7.dogum şekliniz sezeryan ise en az 4-5hafta önceden göğüs uçlarıniza ve kahverengi bölgeye lanolin göğüs kremi sürmek ( lansion göğüs kremi iyi gelmedi bana) normal doğum istiyorsanızda dediğim bölgelere masaj yapmadan tabaka şeklinde bu kremi uygulayın 34-35.haftalarda ki göğüs uçlarıniz beslenip çatlamasın