Semsi_nur Meraba kızlar acil dönüş yaparmisiniz bana lütfen benimki geç dolem olmuş beta hcgm 27 çıktı bigün sonra tekrar verdik 29 çıktı doktor ya çok nazlı yada sağliksiz dedi başına gelen varmı acaba budurum ban yardimci olurmusunuz salı tekrar kan vericem
Busetacir Canım inşallah sağlıksız değildir ama düzenli vermeye devam et 3 4 gün daha bakalım ne olacak ama şuan 40ı bulmuş olması lazımdı
Semsi_nur Busetacir öyel yapıyorum geç dolme olbilirmi acaba bide adetim gecmedi dah çok erken olmuş oluyo çok yeni galiba
cansuk34 Serivebebegi 340 478 858 sonrasında düzene girdi 2 katı artmaya başladı en son 3200 lerdeydi.
Serivebebegi cansuk34 anladım benimki 77ile öğrendim çok sevindim 3gün sonra sadece 80 olmuş maalesef 😒kimyasal mı yoksa farklı yerde verdiğim için mi bilemiyorum pzrtsi kadın doğuma gidicem
cansuk34 Semsi_nur herşeyi olumlu olumsuz kabullenmek lazım. Bazen 2 katı oluyor ama boş gebelikte olabiliyor umudunu kaybetme. Bende kabullendim. Kalp atışını duyduk çok şükür ama yine mutlu olamıyorum hakimizda hayirlisi olsun
Busetacir Semsi_nur olabilir benim tam adet günümde 182ydi. Haydi hayırlısı olsun ama sağlıksızsa eninde sonunda düşecektir. Erken düşmesi daha iyi, inşallah sağlıklı bir bebişin olsun canım🤍🙏🏼