Ayssins0 Hafta çalışabilir raporu aldıktan sonra izin kullanabiliyormuyuz çalışan anneler nasıl yaptınız
iremd-1798 Ayssins0 valla ben çalışabilir raporundan sonra yıllık izin kullandım doğum iznimden düşmüşler ☺️
busrasya Ayssins0 çalışabilirsen sonra yıllık izin de başka yerden alınan rapor da analık izninden düşüyor diye biliyorum
Essidiey Ayssins0 32.hafta çalışabilir raporu alındıysa çalışılması gerekiyor. Her hangi bir rapor ya da izin kullanırsanız analık izninizden düşer.
iremd-1798 Ayssins0 evet alınırsa doğum izninden düşürüyorlar ne yazık ki yani benim öyle oldu. Uyaran olmadı bende almış bulundum 😟