Birkaç gündür kasık ve bel ağrım vardı dün doktoruma gittim nst de sancı vs çıkmadı ama sonrasında biraz gezindim alılveriş faian yaptım ancak geceden beri sırt ağrım var 2 saat önce çok hafif kanlı sümüksü bir yapıda akıntım oldu, bel ağrısı var ancak beni rahatız etmiyor gelip geçiyor sizce bu gelen nişan mı ve suyum gelmedi henüz ancak mide bulantım var öyşe rahatdız da etmiyor doktorum suyun gelince gel dedi ama gebe okulundaki ebe su gelince gitme evde geçir dedi ilk doğum hemen olmaz vs diye ekledi tabi ki diyeceksiniz doktoru dinle vs onu biliyorum ama bu durumu yaşayan oldu mu