Kızlar bug0n tam 5+0. Daha doktora gitmedim. 31 ekimde yani 6+5 de gideceğim doktora. Kalp atışını duyabilir miyiz yoksa biraz daha geç mi alayım randevuyu. 2. Gebeliğim erken gitmek istemiyorum. Yok keseyi göremedik, yok kalp atışı yok, haftaya bir daha gel, yok alttan muayene. Bu stresleri yaşamak istemiyorum. Oğlundan önce bi boş gebeliğim var. Ve çok korkuyorum 😢