Serya3 Merhaba canlar 🩷ne durumdasınız✨ Gebelik testini yapacaklar ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz 🥹 ben bu aydan çok umutluyum ya🫠✨🥹🩷
defnevedoruk Serya3 benimde 26, geçen hafta bugün pik gördüm hatta sabah yoktu öğlen 2de gördüm. az önce test yaptım negatif🥲 ne zaman kan versem diye düşünüyorum
Serya3 defnevedoruk yaa daha var üzülme, ben 2 senedir arıyorum geçen ay histereskopi oldum hsg çektirdim ondan dolayı umutluym biraz daha✨🩷
Serya3 Zeyn2203 erken olduğu içindir belki negatif ckmasi gününde yada günden 1 2 gün SONRA yapılınca pozitif çıkar inşallah 😊🌷
CateGece Kızlar benim de BAT 27’si . 12 sinde adet olmuştum sizde durumlar nasıl bugün testimde çok silik birşey gördüm gibi geldi