37+3 olduk bugün şükür. Son bir haftadır her sabah ishal ile uyanıyorum. Beslenmem normal absürt yediğim bir şey yok zaten çok yiyemiyorum da az malum mide sıkıntıları var. Sabah zor yetişiyorun tuvalete desem yeridir. Gün içinde normal ama. Bu durumu yaşayan var mı ya? Ne yapmak lazım. Randevum pazartesi o zaman sorarım doktoruma ama sizden de fikir alayım