Soprano Glnrskr canım kolonyaların mantar tıpa yaptırmışsın ya acaba uçuyor mu kolonya ben denemelik doldurdum bir kaç hafta sonra bir baktım kolonyası azalmış içinde ondan doğuma bir kaç hafta mı doldursam dedim
Glnrskr Soprano Bir ay oldu dolduralı erken doğum riskim var hala duruyorlar uçmamış ben de şişer diye korkmuştum ama çok şükür aynı duruyor. Çok iyi bastırdım ben belki ondandır.
Soprano Glnrskr aa tamam canım belki düzgün kapatamadım bende doğru diyorsun bir de öyle deniyim bende son dakikaya bırakmak istemiyorum ne olur ne olmaz insan bir de onu düşünmesin o gün sen iyi yapmışsın
beyzanururey Meryemdagcii malzemeleri trendyoldan sipariş verdim daha sonra boyama yaptım silikon da yapıştırdım
2princessmother minikmucizem20 trendyol tuna chocolate canım Ortadaki drajeleri kendim koydum ama kutuda draje yoktu 😊 100 adet 460 tl tadı da çok güzel beğendin
babyiscoming_ aslan1905_ sol menüde resim yükle kısmından ekleyebilirsin canım linki buraya yapıştırcaksın🥰
fairytale_ babyiscoming_ Kapı süsümüzü eminonu şarkhandan aldıkk 320 tlye Mumları ve kolanya şişelerini kendimiz yaptık onlarıda boş sekılde şarkhandan alıp süsledik Çikolata kutumuz instgram ucuzmatbaaaa sitesinden 200 tlye aldıkk😍🦋💙
Kubraalp67 babyiscoming_  şunu binbir hevesle yaptırıp doğumda hastane kapıma asacaktım kontrole diye gittiğim hastenede acil doğuma alındım ne hazırlık ne bir şey yapamadım 😅