1PrensAnnesi___ 37 haftalık hamileyim son 3 haftadır tansiyon yüksek çıkıyor. Hastahanede hemşireler ölçerken tansiyon aletine bakıyorum 15,8 yazıyor ama bana 13.8 olarak söylüyorlar ben mi yanlış anlıyorum onlar mı yanlış söylüyorlar anlamadım
ozlem_2727 1PrensAnnesi___ onlar yanlış söylemezler diye düşünüyorum aslında ama içinizin rahat etmesi için eve bir tansiyon aleti alabilirsiniz denemek amaçlı