Geçen günde post açmıştım testim silik çıktı diye kan verme pazartesiye kaldı ancak dün evde yaptığım kaset teste silik çıktı bugün bat günüm normalde kahverengi lekenleme oluyorum ilk testi yapmadan 3 gün öncede bir gün süren bi lekelenme yaşamıştım farklı tarihlerde iki kere yerleşme kanaması yaşanır mı yoksa testlerin hepsi bu ay yanlış mı çıkıyor kafam çok karıştı