Cansuksksjd Dogum yapalı 20 gun oldu spirali ne zaman taktırabılırım olk dogumumdan sonra taktırmadım zaten 6ay adet olmadım ya bundada adet olmazsam 6ay nasıl spıral takınacagım
Badehandekuzey Cansuksksjd benim 1 ay geçti taktırdım ama rahim toparlanmamıştı çok kanamam oldu en azından 2 ay beklemeniz iyi olur
myavocado Cansuksksjd 40 gün kontrolümde sormuştum doktoruma, 3-4 ay sonra gel takalım dedi. Siz de kontrole gidince sorun bence
Bergamot Dryfrmzz25 evet özelde kendi doktorum taktı. Spiralde adet olmaya gerek yok zaten. Sadece ağrı sızı az olsun diye adet dönemi tercih ediliyor genelde 🌸