1prens1prenses Merhabalar 27+2günlüğüm kaşıklarımda hafif adet sancısı gibi sancım var korkuyorum normal mi yaşayan veya tecrübesi olan var mı lütfen bi cevap 🙏
BurcuHamza 1prens1prenses bu haftalarda rahim kendini doğuma hatırlıyormus diye okumuştum. Bende olmadı ama normal galiba
Flora34 Benimde sol kasığım çok ağırdı bu akşam. Üstelik tuvalete gittiğimde çok zorlandım. Küçük tuvaletimi yaparken bişey batıyor sanki. 27 haftalığım bende. İlk defa bu akşam öyle oldum
Flora34 Enfeksiyonum zaten var başından beri. Ama kuvvetli ilaç veremiyor doktorlar hamilelikten dolayı. Hamile olmadan önce çok antibiyotik kullandım ama bir türlü geçiremedim ne illet bişeymiş yahu
BurcuHamza Flora34 maalesef bende belirti yok ama idrarda cikiyor. Tek kullanımlık veriyorlar hiç birsey fark etmiyor. Artık vermiyor doktorda 😬