Morbirbulut Neden ilacı kullanmıyosunuz Bende gebeyin 17 haftalık mide bulantım var ilaç olmasa bir yudum su bile içemiyorum ne kadar sürer bilmiyorum. Bırakma sebebinizi merak ettim
esca344 Lagertha46 yok canım zaten hamileler için üretilmiş bu benim kendi doktorum doğuma kadar içmiş düşün 🫢