Ben de de aynı sıkıntı evin içinde cereyan oluyor resmen her yer kapalı olduğu halde. Ve kombiyi çok yüksek ayarda açmamıza rağmen ısıtamıyoruz rüzgar esiyor camların yanına gelince ev kira ve pencereler Pimapen değil eski tip doğrama dolayısıyla ısı kaybı yaşıyoruz. Fitil, macun ne varsa yaptık ama fayda etmedi. Koltukta otururken pencereden enseme soğuk esiyor resmen düşünün. Ben de bir çare arıyorum soğuğu kesmeye