Günaydın kızlar size bir şeyler söylemek istiyorum, bu iki gündür gündemden çok etkilendim, rüyalarıma bile giriyorlar çok duygusallaştım, dünde yorgunluk, bitkinlik, iştahsızlık fazlasıyla vardı. Acaba bu durum mevsimsel geçişte olabilir mi? Bugün yine iştahsız olarak uyandım Google’da biliyorsunuz pek iç açıcı şeyler yazmıyor, ha bu arada dün iki kere sanki nefes alamıyormuşum gibi hissettim, ama sonra geçti psikolojik mi havalardan mı hastalık mı anlamadım, benimle aynı durumu yaşayan var mı? 😔