Aysekrkdrk Kızlar merhaba dünden beri acayip şekilde karnım ağrıyor karnımdan sürekli gur gurr sesler geliyor. Hem ishal hem gazdan dolayı. Ne yapsam geçer sizce doktora gitmeli miyim?
melegim01_ Aysekrkdrk merhaba aynı soru bendede var 1 haftadır karın ağrısı yasıyrum kanama yok sanki ishal gibi sadece sabah ishal oluyor onunda dısında yok patates haşlaması yiyin dıurlar
melegim01_ Aysekrkdrk siz doktora sordunuz mu benim kontrol haftaya doktor kanama görmedikce korkma dedi o yüzden gitmedim normal mi diye 8+4 haftalığız
melegim01_ Aysekrkdrk saglıkla kucağınıza alın inşallah patates haşlaması yiyin birde yaglu yemeyin gecer dıyorlar