MomsBlog52 Anneler çok üzgünüm 29 haftalik hamileyim dün folik asit B12 degerlerim çok düşük çıktı kullanmıştım da aslında takviyelerimi neden böyle oldu anlamadım bana fikir verin nasıl bir marka alaym napiyim 🤰
Gamzeli-annee MomsBlog52 bana doktorum regenesis max verdi doğuma arkadaş kullanacaksın dedi canım ona bakabilirsin içinde herşey var
babyiscoming_ MomsBlog52 pregna omega kullanıyırum ben içinde bir sürü vitamin var ve omega 3 takvisyesi bir araştırın bence
Bhrdnz MomsBlog52 basit bir kan alımı folik asitin bebeğin sinir uçlarına etki edip etmediğine bakılıyor