kocafethiyee Arkadaşlar 34 haftalik olduk ama hala isime karar veremedik Alparslan ve Ertuğrul arasında kaldık sizce hangisi daha güzel
Mhtpdrmz06 kocafethiyee Ertuğrul bilmiyorum bana çok ağır geliyor sanki büyüklerde olması gerek gibi sadece amca ismi gibi. Ama Alparslan küçük büyük herkess gidiyo ki geçen sene en çok kullanılan erkek ismiydi zaten. Bence Alparslanı kullanmalısınız
kocafethiyee Eşim seçimi bana bıraktı bende bir türlü karar veremiyorum zaten gündelik hayatımdada çok kararsız bir insanimdir😊