Ay lütfen şu zararlı yaptırma diyenler neye dayanarak söylüyor doktordan iyi mi biliyorlar ya inanılmaz bi cahillik. Tüp bebekte transferden sonra bile -ki ne kadar hassas bir dönem- vajinal bakılıyor. Mümkün mü sizce zararlı olması? Böyle saçma sapan safsatalarla kendinizi korkutmayın o kadar çok tedavi gördüm hepsinde de alttan bakıldı ve bir sıkıntı olmadı, olmaz da. Olsa zaten doktorlar en başta öyle bakmaz. Vajinal bakmalarının sebebi prob net gösterir içerde olduğu için.