Pazartesi suni sancı ile doğumum başlatılacaktı ama grip oldum hapşırık tıskırık ölüyorum resmen çok mutsuzum bu halde doğum yapmak hiç istemezdim doktora yazdım bilgi verdim henüz yanıt alamadım acaba erteler mi? Gerçi ertelerse normal doğum oranımız azalır sezeryan olurum muhtemelen bebek iri çünkü… sezeryan olursam da bu grip o buz gibi ameliyathanede yatınca bronşite çevirir muhtemelen🥺🥺 başına böyle bi durum gelen var mı nasıl bi yol izlendi