Defnemehmet Dün kontrolüm vardı 39 haftalık hamileyim alttan baktı açılma yoktu bende eve geldim ada çayı ahududu çayı demledim içtim çok fena ishalim agrida yapıyo sizce hastaneye gitmelimiyim