iremmsubasii Herkese merhaba Mide yanmalarınız ne zaman başladı ve ne kadar sürdü? İlaç kullanmak dışında ne gibi çözümleriniz var? Yardımcı olur musunuz, şimdiden teşekkürler.
minnosbirkiz iremmsubasii geçmiş olsun, sade soda, soğuk süt, leblebi, salatalık, elma, bunlarıda deneyebilirsiniz iyi geliyor
babycom456 iremmsubasii 9. Haftayı bilmiyorum canım ama önceki gebeliğimde en başından beri aşırı mide yanması oluyodu oturarak uyuyodum yani doktor normal değil demişti ve kalp atısı duyulmadı 7. Haftama kadar bebek 6. Haftada kalmıs kürtaj olmustum ama 9. Hafta icin bisey diyemicem benim ilk öğrendiğim andan olmustu
Cinardic iremmsubasii benim midem hep sorunluydu normalde de yanma çok olur gastrit reflü falan var normalde mide koruyucu veya talcid kullanıyordum doktor onları artık kullanma dedi gaviscon şurup yazdı midem yanınca ondan içiyorum. Başka hicbişey fayda etmedi Sizede yazabilir
gul-vii Okadar erken normal degil aslinda Mide yanmasi bebek büyüyüp mideyd baski yaptiginda olur normalde
iremmsubasii babycom456 çok üzgünüm sizin adınıza… ben öğrenmeden önce de midem de yanmalar vardı. Ve hep oluyor.