Kızlar gece gece heyecanlandım. Reglime 4 gün var kasık ağrım olduktan sonra peçeteye pembemsi lekelenme oldu regl olucam sandım 4 5 saat içinde çok az pembemsi kahverengi lekelenme oldu yine . Reglim günü gününe gelirdi yerleşme kanaması olabilir mi çok heyecanlandjm inşallah sökülmez sabaha kadr🤲bu aydan hiç umudumda yoktu