3 bucuk yaşında oğlum var eşimle tekrar çoçuk sahibi olmak istedik herşey iyi güzeldi en son 7.4 haftasında muayne oldum şükür herşey iyiydi kalp atışı vardı neyse 8 haftalık olunca devlette randevu düşüremiyorum 9 haftaya dün gece saat 2 de aradım sabah 8.30 var dediler tamam dedim onayladım anne hisseder gercekten içimde hep bi huzursuzluk vardı doktor muayne edince kalp atışı yok dedi 5 gün sonrasına kürtaj verdi devlet hastanesinde ama ben nasıl korkuyorum 30 yaşındayım o çatala bir kez bile oturmadım hep bir ürbermişimdir devlet hastanesinden cıkıp eşimle ozel kiliniğe gittik 12 bin istedi doktor uyutarak hiç birşey görmicekmişim diye kabul ettim suanda iyiyim çok şükür veren Allah alan Allah bunada şükür
Devlet hastanesini araştırdım anestisiz kurtaj yapıyolardı sahsen devlette olsaydım o yaşadığım gördüğüm korkuyla heralde asla cocuk getirmek istemezdim google üzeri yorumlar bile beni korkuttu neyse benim buraya kadar umarım sizinle daha güzel mutlu zmankarda tekrar buluşmak dileğiyle 🌸☺️