Kizlar 2 gün önce gogsumun biri çatladı ve kan gelmeye başladı bende o gogsumu emziremedim gümüş kapak kullandım ve iki göğsümde süt doldu. Dün gece yataga sağ gogsumden süt akarak uyandım üst kısmında bı sertlik vardi ve üşüyordum sanki ateşim vardi. Sonra goguslerimi sagdim ve o şişlik biraz dağıldı. Tekrar uyandığımda halsizlik vardı. Parol ile biraz iyi oldum ve sütü sagdim öğleden sonra iki göğsümde şişti ve birinin altı birinin yan tarafinda acı başladı. Şimdi acildeyim ve mastit değilsin öyle olsa sütün gelmez ve dokundurmassin bile diyolar. Ateşim ve halsizligim içinde kan aldılar şuan bekliyorum. Başına gelen var mı sizce nedir. Ben yara oldu diye emziremezken süt fazla üretilmiş olabilir mi. Daha öncede çok sismislerdi ama sisince sagiyordum ve rahatliyordu şişlikleri iniyordu ama böyle acimamisti. Bu arada sezeryan oldum ama dikiş yerlerimde enfeksiyon yok