Selvi61 ben aynı durumdayım hiçbir belirti yok ayın 22 si salı günü sabah 8.30 da gel yatış yapılıcak suni sancıyla doğumu başlatıcaz dedi doktor ama suni sancı almak istemiyorum biradaha beklemek istiyorum burda bakıyorum 41/42 de doğum yapanlar var bebeğin suyu felan da azalmamış kontrollü bir şekilde kendi gelsin diye beklemek bana daha cazip geliyor tabikide kakasını yapmasını istemem buyüzden kontrollü bir şekilde beklemek istiyorum diyorum ama doktor beklemenin anlamı yok dedi 10 gün önce girmiştim kontrole bebeğin kilo 3.100 gramdı bugun gittim aynı kilo da almamış plesenta yaşlanmaya başlamış ama normal bu haftalarda yaşlanmaya başlaması dedi yani herşey normalken bebeğin bağırsakları da dolmuş veya dolmamış gibisinden nişey de demedi bilmiyorum kafam karışık ya ne yapıcam bilmiyorum