Dünkü formlardaki çoğunluktaki anneler bugün doktor kontrolü olanlar vardı. Nasıl geçti doktor ne dedi?
Benim doktorum 39. Haftada olmama rağmen her şey yolunda haftaya kontrole beklediğini söyledi 🥹 bizim paşanın henüz gelmeye niyeti yok keyfi yerinde nst de de sancımı çıkmıyor 🙈