Merhaba iyi günler bebegim 10 günlük gaz sıkıntısı çekiyoruz özellikle geceleri sancı oluyo her emzirmeden sorna gazını alıyoruz ama şöyle bişey dikkatimi çekti sadece agzından çıkarıyo gazını poposundan gaz çıkardıgına çok denk gelemedik. Bu normalmi acaba