gul-vii önceki halinin fotosunu da at ona göre değerlendirelim
gul-vii inmemiş görünüyor
gul-vii doğum anında iniyor kimisinin benim öyle olmustu
………..
Sila41_
Bana inmemiş gibi geldi
Bana da inmemiş gibi geldi. Doğru zamanda, sağlıklıca kavusursunuz inşallah.
Bence az da olsa biraz aşağı doğru gibi geldi bana