Kızlar öncelikle merhaba ben 2 ekimde erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı 3 ekimde kan verdim kanda pozitif dedi doktor yani hamilesin dedi kanda 285.15 çıktı 1 hafta sonra yani 4 haftalıkken doktora gittim doktor bebeği göremediğini söyledi dış gebelik mi değil mi diye haftaya tekrar gel daha sonra farklı bir doktora aldım bu hafta gittim onada o doktor da keseyi gördü ama bebek gelişmemiş dedi fakat 6 haftalık 5 günlüğüm şuan haftaya tekrar gel kalp atışlarını duyarız dedi bebek gelişmemiş ise kalp atışlarını nasıl duyacağım ve neden diye sorduğumda geç döllenme olabilir belki dedi birde ben sigara kullanıyorum bebeğin gelişmeme sebebi sigaradan dolayı da olabilir mi ??