Ilk_bebegmm99 28+3 haftalık gebeyim bebeğim çok hareketli şuan lavaboya gittim peçeteme kan geldi silince tekrar geldi ama daha pembemsi acaba korkulacak bir durum mudur?
Ilk_bebegmm99 TugceOrak gittim doktora çok şükür herşey yolundaymış çok yorgunluktan olabilir dedi bende 2 gündür biraz fazla yorulmuştum yine olursa mutlaka gel dedi açılmam falan olmamış. Teşekkür ederim sorduğunuz için ❤
Ilk_bebegmm99 Starkmama21 evet canım gittim çok şükür bişey yokmuş 2 gündür biraz yorulmuştum ondan olabilir dedi doktor herşey yolundaymış