17.10.2024 tarihinde sezeryan şeklinde dpğan bebeğimi üstünü giydirip odaya götüreceğiz diye ameliyathaneden çıkarıp sonrasında solunum sıkıntısı yaşadığı gerekçesiyle yoğun bakıma aldıklarını öğrendim. Aynı durumu yaşayan var mı? Son çıkan haberlerden sonra çocuğumu bırakıp taburcu olmak istemiyorum, ama onu tehlikeli bi duruma sokmakta istemiyorum. Çıkmazdayım..