Ecekrk hıc bir oahalı krem işe yaramadı ağlardım sütümü sağarken sütüm pembe gelır dökmek zorunda kalırdım. En pahalı kremlerı aldım herseyı denemedım olmadı doktorum bana sarı hametan al göğüs ucu ıcın dedı aldım her emzırmeden yada sağmadan önce yıkardım bebekle temas etmemesı gerekıyor bunu. İşim bitince surerdım. Kullanmaya başladığım gün ağlamalarım durdu kanama durdu 3. Gün ise tamamen ıyılestım 1 hafta tekrar ettım surmeyı bırakmadım 7 günden sonra daha da kullanmadım kesınlıkle al onu dua edersın bana hemde cok ucuz bır krem bebegı kremle emzırme ama yıka zaten göğüs ucuna da kullanılıyor o.
Hastane çantama koyacagım en onemlı şey o bu bebegımde de