Merhaba kızlar 10.5 haftalık gebeyim hayatımın çok stresli bir zamanında gebe kaldım 6. Haftada da art arda iki kahverengi leke daha görmüştüm doktorum ilaç başlamıştı sonra 8. Haftada ilacı bıraktık şimdi tekrar kahverengi leke gördüm bir de Kasık ağrım var ilçede yaşıyoruz ve cihazları berbat düşününki 10 haftalık bebeği görebilmek için mesaneyi bosalt gel diyorlar kan idrar tahlili verdim bişey çıkmadı bebeği de gördüm hareket ediyordu ama yine de endişelenmeli miyim bilmiyorum