miniikoo 10 aylık hamileyim mide bulantısından pek bişey yiyemiyorum. Merdiven çıktıktan sonra ya da hızlı hareket ettiğimde nefes darlığı yaşıyorum sanki 9 aylık hamileler gibi 2. Hamileliğim bu arada yaşayan varmı aranızda?
-Nazli- miniikoo ya bu sorun bendede var bende 10+2 deyim ama bir kaç merdiven çıksam nefes nefese kalıyorum biraz yürüsem aynı sorun daha önceden böyle bir sorunum yoktu bu gebelikle alakalı bir şey mi
-Nazli- miniikoo hemde çok benim koku hassasiyetim çok fazla koku aldığım an kusma oluyor koku almazsam yine başa çıkabiliyorum mide bulantısıyla
Brgmde Evet oluyordu o haftalarda kalbim nasıl atıyordu ağzımda hissediyordm merdiven cıktıktan sonra doktoruna söyleyebilirsin tansiyonuna falan bakarlar
miniikoo aslaninannesi7 ben yemek falan geçtim mutfağa giremiyorum valla kayınvalideme yerleştim o pişiriyor biz yiyoruz yoksa kokular dan hastanelik oluyorum