Endoplazmik Esranur98 canım benimki yoğun bir akintiydi içinde de pembelikler vardı. Hic daha once öyle bir şey gelmediği için nisan olduğunu anladim 1 saat içinde de suyum geldi ben nisan gelince gidip dapend takmıştım ama nişanı gelip 1 hafta su sancı bekleyen de oluyormus
Tosuncukannesi Esranur98 bende iki hamileliğimde de silinirken kan şeklinde geldi ve doğum anına kadar hep devam etti ped takıyordum yani
Buse0q Nişan doğum olana kadar sürekli gelen bişey mi bende de bugün başladı ve gün boyu devam ediyor hala gelmeye
Nazar_salcan Benden 1aydir çok afedersiniz sümüksü kalın bı akıntı geliyo ama kanlı değil ve hala su ağrı falan yok ilk defa böyle bı akıntı yaşıyorum nedir bilemedim