Kızlar gezide dr uma randevum vardı gittim 13.haftadayim baktı iyi dedi şükürler olsun evde ne vardı dedi erkek dedim bu da mı öyle gibi hocam dedim bu öyle gibi değil dedi.. hocam az çok kız gibi mi dedim evet az çok kız gibi dedi:) bilmece gibi :) ama biraz heyecanlanmadim desem yalan olur :) bir oğlum var 4 yaşında:) hayırlısı hakkımızda en önemlisi sağlıkla gelsin :) sizce dr ne demek istedi kesin konuşmak istemedi bence ondan.. ama değişir mi prof kendisi tecrübesi ile tahmini iyi midir.. hayırlısı bakalım:) yorumlarınızı beklerim bu konusmaya:)