Martta dış gebelik geçirdim 3ay korunmaoldu. sonrası gebelik oluşmadı, duphaston kullandım 26eylül rahim filmi çekildim ama bugün yine adet oldum. Pcos var. Flaşla çizgi arıyorum testlerde,🥲 dün cokk silik bi cizgi görür gibi oldum sonra test tekrarladım negatif… Çok canım yanıyor kimseye derin anlatamıyorum. Uzakta evliyim hersey üst üste geliyor gibi.. Anlatsam kimse anlamayacak gibi.
Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın Rabbim tez zamanda isteyen herkese nasip etsin hayırlı sağlıklı evlat 🙏🏻😥