5+1 daha çok yeniyiz doktor düşük riski var dedi yatis verdi ama ben yatamadım evde bekleyen 1 oğlum var çünkü her neyse esas sorum betahcg 2 gün önce 1871 di acaba ikiz mıdır diyorum acaba 😍 Kızlar sizce normal bu değer yoksa ben ikiz istediğim için mi öyle hissediyorum.