Bana da kan sulandırıcı başladı beş gün hastanede yattım önlem amaclı.
şikayetlerim geçtiği için ve sintigrafiyi reddettiğim için tam teşhis koyamadılar bu sebeple 0,4 lük kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doğuma kadar da önlem için kullanıcam. Sadece nefes darlığı ve 150 civarı nabız olursa mutlaka acile gel dediler.