SedaKaygszSucu Kızlar 31+2 haftalığım aşırı şekilde reflü sıkıntısı çekiyorum ne yesem boğazımda . Bir önerisi olan var mı mahvoldum 😭
Mehtapp06 SedaKaygszSucu bi iki yudum soğuk süt için yarım saat 20 dakika rahatlatır sonra bi süt daha. Yeterli gelmiyorsa doktorunuz gaviskon veya Rennie yazar onları kullanırsınız.
dilcey SedaKaygszSucu valla bir kilo da süt içsem banamısın demedi 29. haftadayım gece olunca yatağa yatmaktan korkar oldum reflü yatınca daha da artıyordu çok şükür doktorum nexium diye bir ilaç yazdı da iki gündür rahatım
SedaKaygszSucu Handey Süt onkadar içtim hiç işe yaramadı ne yazık ki . Bazen ekma yiyorum yada gavıscon şurup içiyorum faydası olmuyor 😔
TugbaSerhat Elma ye canım bende cok kötü durumdayım sabah kahvaltıdan itibaren başlıyor o derece çok fena
SedaKaygszSucu dilcey bende yatamıyorum ne yapsam aynı kendi keyfine göre geçiyor gavıscon kullandım pek faydası olmadı