Bigsecret3 Kızlar bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba 🤔 yani ayaklarım da bazen üşüyor nadir ama burnum resmen donuyor siz de oldu mu ki nedir bu🤔🤔🤔
Bigsecret3 Bigsecret3 yok mu yardımcı olacak 🤔 kötü birşey değildir dimi kızlar kızımda oldu mu hiç hatırlamıyorum 😂
GirlandBoy_Mom Bigsecret3 belki kansızlıktan olabilr canım benimde burnum hep soğuk olur kışın burnum üşüdüğünde anlıyorum ki kış gelmiş 🤭
Bigsecret3 GirlandBoy_Mom kış valla geldi 🥶🥶 kapı baca baktırıyor kansızlık ya olabilir belki doktor kontrolüne gidince anlaşılır ona göre birşey varsa ilaç kullanımına başlatır
Bigsecret3 Kaddze evim normalde sıcak soğuk olmadığı için soruyorum zaten ben birşey olabilir demedim zaten cevap vermek için vermeyin bence okuyup geçebilirsiniz iyi akşamlar.
Bigsecret3 Baby_B Dimi ben de normalde olmuyordu bu ay başladı ya kış geldiği için yada kan değerlerim de düşmüş olabilir teşekkür ederim 🥰
Baby_B Bigsecret3 kis geldigi icin evet Kac haftaliksiniz 12.haftadan sonra demir basliyorlar iyi oluyor