Nasıl durumlar hanımlar bebişlerin kiloları kaç normal olcak olan varmı benim ilki normal bu biraz tombiş bugun 3540grmş beklyoruz bi cm açlma var dedi başı bayağı aşagıda dedi yüzünü göremedik oyzden bide 4 kilo olmadan bizde başlatablrz dedi 4 kilo olmadan doğum yaparım umarım sizde durumlar nedir bian önce gelseler🥲